Windows 10

Otravné Windows majú SUPER otravné veci.

Windows 10
Foto: Pixabay.com

Windows s času na čas blbnú. Dnes sa napríklad stalo to čo nikto po update namá rád.

Moment...

Presne to. Potom si to myslí, (žiadna urážka pre Microsoft, len konštatujem) že som ... ... a podľa mňa sú Microsoft office lepšie ako Google Workspace. Pred minútkou som s laptopom chcel ísť do kuchyne, ale máme Wi-Fi 3(Neviem či znamená menšiu plochu pokritia alebo čo), tak sa čudujem že mama má svoju Toshiba Portégé v KUCHINY, ale mne tam signál... Mám tam signál, WI-FInu nie. Toto je ale o Windowse.

To je môj Widows, teda:

  • Windows 10 Home 21H2
  • Windows Feature Experience Pack 120.2212.4180.0

No, ešte raz upozorním na konce podpory

Windows 7- R.I.P. 10.5.2020

Windows 8.1- 10.1.2023

Windows 10 Pro a Home-14.6.2025 (aspoň pdľa techbite)

A Windows 11 ani nemusím hovoriť. Totiž na počítači zrejme stále nie je štandard TPM 2.0. Napríklad taký Dell Inspiron 15 má Windows 10 kvôli tomu. Tiež je to chyba výrobcu počítača. Ten tam nedal TPM 2-ojku!

Ale aj tak to pogooglim...

Nič také, ach škoda...